Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Περί Πορτογαλίας




Τις τελευταίες 3 εβδομάδες κοιμάμαι και ξυπνάω με μία σκέψη στο μυαλό μου. Είναι το βασικό αντικείμενο σε όλες τις συζητήσεις μου με την οικογένειά μου, τους φίλους και τους γνωστούς μου. Πρόκειται για το ταξίδι μου στην Πορτογαλία, στο Aveiro. Το Aveiro είναι μία πόλη κάτω από το γνωστό σε όλους μας Porto. Το ταξίδι μου ξεκινάει στις 1 Φεβρουαρίου και τελειώνει, αν όλα πάνε καλά, στις 25 Ιουνίου. Με αυτό το blog σκοπός μου είναι να μοιραστώ κάποιες εμπειρίες μου μαζί σας. Ήταν αίτημα εκαντοντάδων ανθρώπων και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να σας το στερήσω.
Το μόνο πράγμα που είναι προγραμματισμένο, είναι το ταξίδι με τους φίλους μου το Πάσχα στην Ισπανία και στο Άμστερνταμ, καθώς και η συνέχειά μου στη Σουηδία. Όλα τα άλλα τα έχω αφήσει να πάρουν μόνα το δρόμο τους. Τώρα, αν θα κοιμηθώ σε παγκάκι ή σε σουίτα ξενοδοχείου, αυτό δεν το γνωρίζω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ζήσω κάτι ξεχωριστό.

Μόλις έχω νέα από Aveiro θα τα αναρτήσω μαζί με τις πρώτες φωτογραφίες και εντυπώσεις μου.

Σας ενημερώνω ότι όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου θα με βρει μόνο μέσω facebook, msn (για όσους έχουν το mail μου) και πρόκειται να κάνω και ένα λογαριασμό skype. Μην επιχειρήσετε στο κινητό μου και προφανώς όχι στο σταθερο :))...

15 σχόλια:

  1. eeeeee-ooooooo-eeeeeee-ooooooo!trela gia to blog tou para!!!trela gia aveiro!!!trela leme!!!
    ps:tento here :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. loipon paidia... ap'oti vlepo eponima comments mporoun na kanoun mono oi eggegramenoi se ena logariasmo g-mail i meli tou blogspot... opios exei logariasmo mporei na kanei sindesi kai meta na emfanistei to onoma tou katw... alliws tha eiste anwnimoi...
    P.S. thx adelfe....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτό που όλοι περιμέναμε έγινε πλέον πραγματικότητα! δες μέσα σε λίγες μέρες το blog σου να μπαίνει στο top5!
    Ζούμε ΜΟΝΟ για το ταξίδι αυτό...

    ΥΓ: να σε βοηθήσω μετα πρώτα σου πορτογαλικά : Tem um quatro livre ?? :ΡΡ

    χΆρΗς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!!!!!! ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Forza agorina mou, i alitheia einai oti diavazwntas leptomereies zilepsa kapws..tha ithela na erxomoun mazi sou Ispania k Amst. alla den tha ginei giati tha ksekinisw trelli oikonomia gia Ellada. Teo ksereis idi alla tha syniditopoihseis kathara argotera to ti tha sou prosferei oli ayti i empeiria, polu kala ta egrapses ola..den exei simasia ti k pws, i ousia vrisketai se megalutera k aplotera pragmata..tin kathe aytou empeiria. Eyxomai na yparxw idi sto plano sou skeptomenos tin souidia, den fantazesai ti exei na ginei mono ayto sou lew..k epitelous tha se exw gia ligo upo tin prostasia mou..tha eimai to tzini sou gia kathe epithymia sou..
    Apolayse to, k na thumasai pws prepei na ekmetaleyteis kathe wra k lepto tis imeras oso kourasmenos k eksouthenomenos k an niwtheis..tetoies eykaireies den dinontai se olous( a re kwlofarde apo mwro etsi isoun se ola ta paixnidia k epitrapezia esy nikouses!! aaxaxaxaxaxxaxa)
    Se filw polu polu , karagoustarw mazi sou ksadelfe...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxaxa... oreo xari... plaka plaka to mathame file mou auto...
    amalia mou se euxaristo poli gia tis euxes sou...
    kassiani ennoeite oti tha sinantithoume sti souidia.. erxomai apo ekei gt tha ine enas filos mou... makari na ginoun ola opws ta les kai na peraso teleia... oso gia ta pexnidia otan imoun mikros, imoun ligo spastikos gt ithela na kerdizo.. alla den ime etsi pleon kai to ksereis..xixi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να περασεις ΤΕΛΕΙΑ θοδωρη!!!!!!!!!!
    ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΤΟ!!!!!!!! :)
    πολυ καλη ιδεα το blog! ετσι θα μαθαινουμε και νεα σου! και μη ξεχασεις τις φωτο...! θελω να δω φωτο..! ;)
    φιλακιααααα!!!!!!!!!

    φωτεινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι, το πρώτο σχόλιο δε θα καταλαβαίναμε από ποιον είναι αν δε μας το έγραφε από κάτω.

    Σας περιμένω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. o kosmos na xalasei.. polemos na ginei.egw tha erthw.- tsele.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αδελφέ καλά να περάσεις, να προσέχεις τους τσιγγάνους Πορτογάλους και να μην ματζιρευτείς να πάρεις ένα πορτογαλοκαρτοκινητό για να μην σε ψάχνουν. Αυτά...

    ΥΓ: Αν μπορείς και θέλεις επιθυμώ να μου φέρεις μια πιρόγα σαν αυτές τς εικόνας.

    ΥΓ2: Σε μπλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. euxaristo poli foteini mou.. nasai kala.
    adelfe gianni ksereis oti ime arketa aplas opote tha agoraso mia karta apo eki.. xaxa.. oso gia tin piroga tha sou fero dio... an xalasei i mia na exeis tin alli.. pantws tha to ksero an ine na agoraso dora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλως να μας ερθεις ρε συ!οποτε θες σε περιμενω να ερθεις σπιτι μου θα ερθω κι εγω μιας και δεν εχω παει στο aveiro ακομα.

    τα περεταιρω απο κοντα!

    αντε και καλο σου ταξιδι παρε και καμια ομπρελιτσα χαχα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ok ola auta bro alla eprepe na arxisoume apo ta vasika,paw portogalia gt tha erthoun oi filoi mou na perasoume k gamw k vasika ola ta alla kala alla kanonizoume ti zwi mas me to pote tha erthoume :P
    PS: O enas k monadikos Archie! ! !Tha mou leipseis bro mexri ton Aprilio :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τραγόλαγος εδώ, κατά κόσμον ξάδερφος, Γιάννης Μικ. κτλ. Κακό ψόφο να 'χεις στο απαίσιο Αασδφασβέιρο ή Άουσβιτς ή ότι ονομα δώσανε σ' αυτη την δικαιολογία για πόλη. Εύχομαι να σου κάτσουν οι απαίσιες τοστάδες στο λαίμο σου, και να πνιγείς απ το τραγικό κρασί τους. Κλείνοντας, εύχομαι να γνωρίσεις τον έρωτα (από πίσω) και να τους μπαστακωθείς εκεί και να γλυτώσει όλη η Ελλάδα απ την ασχημομουτσουνάρα σου! Πλάκα πλάκα σοβαρά όμως, παίζει να σε συναντίσω, γτ σε κάνα 2μηνο θα ξαναρχίχω κι εγώ να ταξιδεύω σα κείθε. buen camino tio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή